miércoles, 5 de diciembre de 2012

Danse Macabre 2010 ( Saint-Saëns )





Aquest projecte ha estat en el meu cor des de fa molt de temps i al final me l'ha realitzat. Macabre Danse Macabre o Dansa és una brillant peça de música al meu entendre. La primera vegada que es va enamorar d'ella quan es va jugar durant la meva classe de música al tercer grau d'introduir les famílies d'instruments. Aquesta música em sorprèn la manera com esgarrifós i aterridor que pot ser, però, té una alegria sobre això. D'acord amb la llegenda, "La mort" apareix a la mitjanit cada any per Halloween. La mort crida als morts de les seves tombes per ballar la seva dansa de la mort mentre ell toca el seu violí. La seva dansa esquelets per a ell fins que canti el gall a l'alba, quan han de tornar a les seves tombes fins l'any que ve. Aquest és el meu regal per a tots vostès per a la temporada de Halloween. Vostè pot agradar o pots odiar, però és estimat per a mi.

No hay comentarios: